Isnin, 21 Mei 2012

'surirumah full time?menyesal?'

salam petang semua..
topik yg buatkan ada sesengath isteri yg dh pegang status di atas tu mnyesal..ditambah lagi jika bekerja di gomen.Yelah,byk punyer naik gaji xde menyesal ke? ;)
Apapun terpulang kepada individu,sebab musabah berhenti kerje,ada org sebab nk tumpukan kepada rumah tangga je..
hmm..bagi saya pulak setelah diberikan jawatan gred diatas secara kekal bukan kontrak lagi..saya TIDAK menyesal,biarlah org nk kata apa pun,nk keji ke,nak pandang rendah ke,saya bangga memegang status tersebut..Kalau dlu timbul jgk rase terhina bila kwn2 berjawatan tinggi,apatah lagi ada di antara kwan yg memegang jawatan tertinggi dalam syarikat..ala setakat mana pun jwtn tersebut, dia tetap jadi kuli org lain jgk..kan,kan..hehe
Klu mcm saya ni,saya lah boss kat umah ni..muhahaha.. yg penting en suami bayar gaji yg setimpal.Klu dia naik gaji saya pun naik gaji jgk,klu dia dpt bonus saya pun dapat bonus jgk..yg bestnya,hanya goyang kaki,(goyanglah apa2pun..oppss...!!anda di larang goyang tiang tau..rugi RM25..;))time dia dapat gaji secara autoamtik saya pun dapat..dan anak2 tak terbiar kat mana2 taska..depan mata je..kan senang!
walau bagaimana pun,saya salute kepada wanita yg berkerjaya di masa yg sama menjaga makan pakai suami dan anak2 dengan sempurna.Letih lah sikit kan..xpe lah janji happy..:)
Like ? Please drop your comment here ♥

Tiada ulasan:

Catat Ulasan