Isnin, 21 Mei 2012

bibik dan tetamu..

Copy paste dari kawan jer..
Ketika mengunjungi rumah seorang kawan yang kaya,saya didatangi
pembantu rumahnya yang berasal dari indonesia..
dan …..

Pembantu: Mau minum apa .. jus buah, soda, teh, coklat, cappuccino, frapuccino, atau kopi?
Saya: Teh saja,terimakasih

Pembantu: Tehnya teh ceylon, teh india, teh herbal, teh alang-alang, teh alang-alang madu, atau teh hijau?
Saya: Teh Ceylon

Pembantu: The ceylonnya pake es atau hangat?
Saya: ais je la..

Pembantu: esnya mau es batu, diserut kasar, diserut salju atau dihancurkan acak?
Saya: ais batu biasa saja..

Pembantu: es batunya mau yg bentuk kubus, pipih, bulat, atau love
Saya: yang bentuk love boleh??

Pembantu: baik, Anda mau tehnya hitam atau putih?
Saya: putih

Pembantu: Dengan susu, atau krim segar?
Saya: susu

Pembantu: Susu kambing, atau susu lembu
Saya: susu lembu ..

Pembantu: lembu new zealand atau lembu Afrika?
Saya: kalau macam tu susu putih je la..

Pembantu: Mau pakai pemanisnya dengan gula atau madu?
Saya: Dengan gula

Pembantu: Gula bit atau gula tebu?
Saya: Gula tebu

Pembantu: Gula tebunya putih, coklat atau kuning?
Saya: tak payah teh la..bagi air kosong je la.

Pembantu: Air mineral, air rebus atau air suling?
Saya: Air mineral

Pembantu: sejuk atau biasa?
Saya: yg sejuk je la.

Pembantu: minus 5, 10, 20, 30.. atau berapa?
Saya:tak pe la..saya balik dulu la.

hahahahha...
pitam aku kalau ada pembantu rumah macam ni..

Like ? Please drop your comment here ♥

Tiada ulasan:

Catat Ulasan