Isnin, 20 Jun 2011

Cupcakes

Salam..
Blur kejap nk buh nama apa N3 aku kali ni.Mungkin kepenatan yg amat,pasal aku baru start posa.Almaklumlah,hari ini panas yg ammmat..(nouns ada sabdu ye) "Ku Harap mendung berpanjangan,rupanya panas dtg menjelma"..so aku pun keletihan yg amat pada hari ini..Aku masak yg simple je tp xde kaitan langsung dlm N3 kali ini..

Cupcakes ini aku buat baru2 ini sempena perkahwinan adik ipar aku,Aku ada sponsor kek ni utk hantaran perkawinan dia.Mula2 aku bagi kat dia tu,wajah dia sungguh terkejut,tergamam x terkata..rupanya dia aku tgk macam org tertelan tahi cicak pun ada.Rupa-rupanya dia bygkan kek yg sebijik aku buatkan utk dia,tut2... aku bg yang lain,katanya,"area kg dia tu aka kuala berang dia xpernah nmpk lg org bg cupcakes.(aku raselah adik ipar aku jakun kot).aku tanye la smbil pisau buh kat leher dia..abis x suka lah ni?(klu dia berani cuba lah jawap" x suka")
Jwpn dia, "xla..suka tp xde ke lebihan stok?,nk rase jg"..hahaha..rupanya..(mana ada dia berani nk jwp "TIDAK' kan,kan,kan)

bagi aku cupcakes ini nampak je cantik,rase belum tentu sedap kan..hehehe...Jom layan je gambar2 ni,,

Ni salah kamera ye,bukan salah aku :P

temanya pink.

MaH and MaN..


Ni pun Coklat homemade pun buatan aku jgk..
Sekian..Selamat Pemgantin Baru Buat Mah Dan Man,MOga tenang dan damai melayari bahtera rumahtangga.Gambar diorg pun aku tak sempat nk snap,kamera ni lupa nk bw charger.
## Ops..resepi aku x update ya,bukan apa,aku rase semua dh tahu kan resepi buttercream ni kan..klu ada permintaan nak resepi,baru aku updatekan kemuadian..:)


Like ? Please drop your comment here ♥

1 ulasan: