Rabu, 24 Julai 2013

Bfffb?

Apa tu? Memandai je aku reka ringkasannya..best friend forever facebook..ye. itu lah nama panjangnya..

Di akui..facebook memainkan peranan penting.Dari suri rumah yg xtau apa2..dh jadi macam wartawan..siap wat laporan tiap2 ari lagi..dari xde langsung kwn2..dah ada ramai bukan kat malaysia je malahan luar negara sekali..silap haribulan friend list ada nama kak mah sekali..hehehe...

Nak stori kisah aku ler...
Aku ada ramai kwn fb..tp xle over limit lagi.. dlm ramai2 kwn ada yg kita suka komen kan..aku ni jenis suka komen dan like..dlm ramai2 yg aku like..ada yg dlm 10 org yg aku betul2 like..mksudnya aku suka berkwn dgnnya..antaranya,ada sorg tu kehidupan agk mewah..mcm langit dgn bumi je. (perumpaan aku dan dia)dia cantik dan bergaya..tp itu bukan halangan utk kami berkwn..*bukan bodek ni..
Sungguh..sbbnya.., walaupun ideologi kami berbeza dan dia selalu komen berlainan siap what'supp lagi..namun kami terus berkwn..aku suka bila dia jalan2..dia akan post kat fb gambar makann..tempat jalan2 yg cantik..sbb aku ni bukan dr golongan yg berada..aku rse lambat lagi kot nak jln2 serupa macam dia..namun gambr2nya itu sudah cukup buat aku teruja...Lagi terharu bila dia dpt tahu aku sakit ke, ataupun aku ditimpa musibbah ke...terus dia what's upp aku bertanya kan itu dan ini...
Itu lah bfffb aku...

Bila wall dia tidak berganjak..aku jadi tertanya2 ke mana dia? Sakit kah dia?
Namun what's upp aku pun tiada balasan..apakah dia benar2 sakit?? Aku harapkan andaianku tidak benar...
Oh ye..bfffb aku tentu wanita ya..harap maklum..hehehe


Like ? Please drop your comment here ♥

Tiada ulasan:

Catat Ulasan