Selasa, 24 Mei 2011

Donut Lagi.

Ni request dr adik bongsu.Balas dendam lah tu,ye lah selama ini aku asik post je masakan aku kat Fb dan dia duk tgk je.Cuti semester ni,betul2 dia balas dendam suruh masak itu dan ini.Xpe lah bukan ramai pun adik bongsu tu kan..tu lah sorang lagi adik aku yg belum berpunyer.Sape2 yg berani nk masuk daun,sila2 lah berkenalan dgn aku dulu ye,klu aku berkenan boleh lepas,klu aku x berkenan sila jalan..hehe..aku ke yg nak kawen?hik hik..melalut plk ke hal lain..

Ni resepi yg sama.Masih menggunakan resepi yg sama cuma kali ini aku betul2 puas hati.aku buat 1/2 adunan je.Malas lah nak gentel byk2 kan..bebenornya aku sgt berkenan dgn acuan stainless steel yg donut big apple tu guna.Aku dh tau teknik dia..Dia wat canai adunan nipis je pahtu dia tekan2 dgn acuan tu..Tp mana nk cr acuan tu erk?nmpknya aku kne pksa hubby aku buat 1 kat aku.blh ke?hehehe

Jom layan gmbar ni..


Ni aku biar kan selama 45minit,baru goreng

Next time nk wat topping coklat plk..hehe
Haa..aku ulang dan terus ulang ayat ni,Donut ni mmg xrugi kalu korang buat..yang masih draft tu jgn tggu lama2.Rugi taw.Bagi yang xtau resepi nya..boleh lah di ambil DI SINI
Like ? Please drop your comment here ♥

2 ulasan:

  1. memang mabeless donut.. i like banyak2. kalau buat leh banyak ketul nyum nyum punye.. menggoda tul lah ko neh.. hehhe

    BalasPadam
  2. nmpak sedap la donut itu...peberettt!~ :)

    BalasPadam