Rabu, 2 Mac 2011

Puding Gula Hangus

akhirnya aku dpt bersiaran langsung dr umah oren aku ni..
dek kerana teruja dengan Puding Pn Sue yg cantik manis,aku paksa ayam ku bertelur.sib abik ayam2 kat umah aku dgr kata..dapt jgk aku buat puding ni..:)

Dh byk kali aku guna resepi ni bila masak Puding ni..tp oleh kerana tergoda dgn tayangan dr Sue, ari ni aku cuma kaedah bakar plok.Hehe.ambik berkat sifu ni..

Resepi dr :emee@myresipi.com
Rujukan dr :Hasue

ambik gmbr yg dh dipotong-potong

mmg testur dia lembut sgt,rsnya smooth je dlm mulut,lain dr versi kukus,rugi oi sapa2 yg x try..:)

Like ? Please drop your comment here ♥

1 ulasan:

  1. Pehhh..bikin diriku terliur aja dehh...harus dibikin ini hari..semalam dah ditanya encik suami bila nak wat puding karamel lg..hihi..
    puding roti kha masih dlm list ni..carik acuan atap dulu baru buat kot..ngengade kan.haha

    BalasPadam