Ahad, 20 Februari 2011

Logik Ke Tak Logik ni?

dh 2 hari dapur kat umahku xberasap.mak ajak masak kat rumah dia..
Hari ni N3 memasak bercuti,dah ator surat Mc tadi..hehehe :)
aku nk bercerita dlm n3 kali ini..cerita yg mgkin anak aku akan baca bila dia dh tau membaca nanti..
Semalam lebih kurg kul 10 mlm,anak aku yg ku pggl adik masuk tdo,selepas 10 mnit aku baru teringat yg dia x kencing lg..nantikan x psl2 kencing atas tilam.aku pun dgn suara ala2 Ning Baizura memanggil dia dr luar bilik.."adik,adik kencing x lg tadi"..2x aku bertanya..dia pun menjawab "ya ummi,adik sedang tdo ni.."haha..lucu plk aku,ada ke org sdg tdo,boleh menjawab :)
kes ke 2..
tiap2 kali dia bersolat mesti dia xtau,brp rakaat sembhyg tu..dia berhenti kejp tnye aku.."umi,smbyg ni brp rakaat?",aku jawab lah "4".dia smbung blk..klu td dia dh buat 2 rakaat dia terus + 2 rakaat lagi..
kes ke 3..
Aku ada baca 1 artikel.begini ceritanya..
sepasang suami isteri bermasam muka.Sudah seminggu keadaan itu berlarutan.Xbertegur sapa.mereka hanya menulis memo unt berkomunikasi..
1 hari si suami terpaksa out station..jd,dia dh beli tiket flight.pukul 7.00 pg dia sepatut berlepas.Sebelum tdo,dia telah menulis 1 memo dan diletakkan di bwh bantal isteri dia.begini memo dia tulis "tlg kjutkan saya pukul 5 pg.saya kne naik flight kul 7 pg..Esoknya,si suami terkejut dan bila dia tgok jam sudah menunjukkan kul 7.30 pg..dia pun marah lah kpd isteri dia..tp isteri dia hnya diam dn menunjukkan 1 memo di bwh bantal dia.."hey,bangulah dah pkul 5 pg".begitulah memo dia tulis..Haha..kan dh kena..:)
Logik Ke Tak Logik Ni?..:))
Like ? Please drop your comment here ♥

Tiada ulasan:

Catat Ulasan